Copywriting i transkreacja tekstów
Copywriting i transkreacja tekstów. Te usługi trudno traktować jako tłumaczenie w sensie samego przekładu. Jest to raczej proces lokalizacji, uwzględniający istotne dla zamawiającego elementy kontekstu geograficznego, kulturowego, demograficznego, lub związanego bezpośrednio z daną branżą, a nawet przedsiębiorstwem.
Copywriting
Copywriting to proces pisania tekstu reklamowego lub marketingowego, który ma na celu przyciągnięcie uwagi i zainteresowania klientów, oraz zachęcenie ich do zakupu produktu lub usługi. Copywriterzy starają się napisać teksty, które są angażujące, łatwe do zrozumienia i przekonujące. Aby zainteresować czytelników, copywriterzy stosują różne strategie, takie jak używanie mocnych słów, tworzenie emocjonalnych treści, stosowanie humoru lub ironii, wykorzystywanie obrazów mentalnych i innych narzędzi. Celem copywritingu jest skuteczne przekazanie komunikatu reklamowego i zwiększenie sprzedaży produktu lub usługi.
Transkreacja tekstów
Transkreacja jest procesem tworzenia i cyzelowania treści reklamowej lub marketingowej, która została przetłumaczona i dostosowana do kultury i języka docelowego rynku. To znaczy, że treść nie jest jedynie tłumaczona słowo po słowie, ale również uwzględnia lokalne zwyczaje, wartości i preferencje. Transkreacja wymaga kreatywności, umiejętności kulturowego zrozumienia i wiedzy na temat różnych narzędzi reklamowych. Celem transkreacji jest przyciągnięcie uwagi i zainteresowania klienta na rynku docelowym, a także skuteczne przekazanie komunikatu reklamowego.
Sekretariat
tel. (+48) 71 344 80 01
e-mail: info@yellow.pl
Tłumaczenia pisemne
tel. (+48) 662 164 055
e-mail: tlumaczenia@yellow.pl
Konferencje
tel. (+48) 662 199 990
e-mail: konferencje@yellow.pl
Szkolenia językowe
tel. (+48) 508 241 361
e-mail: kursy@yellow.pl